عیانِ دل

حرف‌های عیانِ دل

۵ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

The only EKG book you need

شب امتحان، ثبت بشه که از صفحه ۱۱۸ شروع کردم و وقتی فصل تموم شد متوجه شدم که صفحه ۱۸۴ ه. انگلیسی، در یک ست مطالعه! امید است که یاد گرفته باشیم!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

سواد سلامت

یکی از برنامه‌هام این ه که یه پیج بزنم و اطلاعات اشتباه همراهان بیمار رو که ناشی از عدم سواد سلامتی هست، پوشش بدم. یه کار حرفه‌ای ه و نیاز داره به وقت برای طراحی مناسب و ... . یه پیج دیگه هم بزنم برای نوشتن درمان‌ها و ...؛ با اولویت اولی. تنهایی هم نمی‌شه. ولی کاش بتونم!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

سبک رفتاری بسته به تخصص و بیماری

بعضی بیماری‌ها و رشته‌ها طوری‌اند که تو بخوای هم، نمی‌تونی مهربون و خوش‌برخورد بمونی! تنوع فرهنگی زیاد، سطح فرهنگی و اکادمیک متفاوت، سوال‌های زیاد همراهان بیمارها و اطلاعات اشتباهشون و اصرارشون بر نفهمیدن! و ...، مدنی و روتیشن قلب، علاوه بر سیستم نرسینگ مزخرفش، این خاصیت رو هم داشت! 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دختر

بابا گفت: وقتی خونه نیستی، قلبم مچاله می‌شه. وقتی هستی و پیشت درددل می‌کنم، غر می‌زنم حالم خوب می‌شه. هر روز می‌گم خدا هیچ پدری رو بی‌دختر نکنه. 

 

- بغض.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

کووید

مهم‌ترین چیزی که تو روتیشن قلب نظرم رو جلب کرده، عوارض قلبی کووید ه! واقعاً فاجعه هست! خیلی از بیمارها قبل از بلوک قلبی/سکته/میوکاردیت و ... علایم کووید داشته‌اند!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰